Het Nootgebouw²

Op zoek naar een centraal gelegen repetitieruimte in Noord-Nederland?

Brassband Euphonia Wolvega
Als vereniging zijn wij ontzettend trots op ons eigen gebouw, Nootgebouw². Al onze orkesten maken gebruik van de multifunctionele ruimten die het gebouw rijk is. Om de locatie optimaal te benutten is onze repetitieruimte te huur voor koren, orkesten of andere gezelschappen die een tijdelijke óf vaste repetitieruimte nodig hebben in Friesland.

Akoestiek
Bij de bouw van Nootgebouw² is de nodige aandacht besteed aan de akoestiek. Mede hierdoor zijn er in het verleden al meerdere CD’s opgenomen. Regelmatig brengen orkesten hun studiedag of extra repetitie in de aanloop naar kampioenschappen door in onze repetitieruimte. Nootgebouw² is gesitueerd op industrieterrein Schipsloot, van geluidsoverlast is hierdoor geen sprake.

Gastvrij
Bij verhuur stellen wij graag onze eigen complete set slagwerk beschikbaar. Vrijwilligers van onze vereniging ontzorgen u graag door gedurende de verhuurperiode koffie en thee te schenken.

Interesse?
Kortom, zoekt u een repetitieruimte of wilt u een optreden of bijeenkomst organiseren vanuit het centraal gelegen Wolvega? Informeer dan naar de mogelijkheden en neem contact op met Arnold van Opstall via gebouwbeheer@euphoniawolvega.nl.