Successen voor B-orkest op Borkum

Het B-orkest heeft een heerlijke dag gehad op Borkum. Na een lange reis hebben de muzikanten weer een geweldige prestatie geleverd. Wanneer je goed kijkt op de foto, kun je het al beetje raden: de eerste prijs komt mee terug naar Wolvega. En dan was er ook nog de kers op de taart: Froukje heeft de Maestro prijs gewonnen. We zijn trots op onze kanjers!